Preuzimanje pošiljke      


  Kuriri pošiljke donose svim danima osim nedelje na adresu za isporuku u periodu od 8-16 h. Molimo vas da u tom periodu obezbedite da na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku. Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je da vizuelno pregledate paket da slučajno ne postoje neka vidna oštećenja. Ukoliko primetite da je transportna kutija značajno oštećenja i posumnjate da je proizvod možda oštećen, odbijte prijem pošiljke i odmah nas obavestite.

Ukoliko je pošiljka bez oštećenja, preuzmite pošiljku, potpišite kuriru adresnicu i platite pouzećem robu koju ste naručili kroz narudžbenicu.

Kurir pokušava svaku pošiljku da uruči u dva navrata. Uobičajena praksa je da ukoliko vas kurir ne pronađe na adresi, da vas pozove na telefon koji ste ostavili prilikom kreiranja narudžbenice i ugovori novi termin isporuke. Ukoliko vas i tada ne pronađe na adresi, pošiljka će se vratiti nama. Po prijemu pošiljke, kontkatiraćemo vas kako bi ustanovili razlog neuručenja i dogovorili se o ponovnom slanju.

Powered by WebCentric
  • Maestro
  • Master Card
  • Visa
  • American Express
    Banca Intesa